Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
Muita kysymyksiä / palautetta?
Hienoa! Jaa ajatuksesi meidän kanssa palaute-osiossa ja katsotaan yhdessä, mitä keksitään.
- Kuinka saan opiskelija-/seniorialennuksen käyttööni?
-
Saat opiskelija- tai senioristatuksen lähettämällä kuvan voimassa olevasta opiskelijakortistasi (opiskelijat) tai henkilökortistasi (seniorit) sähköpostitse omalle keskuksellesi. Status aktivoidaan keskuksen toimesta ja sen jälkeen alennukset ovat käytössäsi MATCHissa.
- Voinko maksaa liikuntaeduilla?
-
Voit maksaa! Liikuntaeduilla maksaminen onnistuu seuraavalla tavalla: Käymällä keskuksella esimerkiksi pelivuoron yhteydessä voit maksaa kassalla haluamasi summan liikuntaedulla ja samalla lataamme summan Matchin pelitilillesi. Voit myös siirtää rahat kotisohvalta ja laittaa kuitista kuvan oman keskuksesi sähköpostiin. Näin saat itsellesi pelisaldoa, jolla pystyt jatkossa maksamaan suoraan Matchin kautta. Meillä toimii ePassi, Smartum ja Edenred. Emme vastaanota fyysisiä seteleitä.
- Voiko keskukselta vuokrata mailoja ja palloja?
-
Keskuksissa on mailoja lainattavaksi ja palloja myynnissä Mobilepay- tai kassamaksulla.
- Kuinka voin vuokrata pallotykin?
-
Pallotykin voi vuokrata omaan käyttöön MATCHista. Pallotykki tulee varata omana “kenttänä”. Jos tämä ei näy sinulla Matchissa - kysy apua keskuksella käydessä henkilökunnalta.
- Miksi puheluuni ei vastattu?
-
Keskusten asiakaspalvelupuhelimeen vastaan keskusten asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa. Kaikkien keskusten puhelinnumerot on kuitenkin yhdistetty Whatsappiin, joten voit koska tahansa jättää keskukselle Whatsappissa viestiä, ja sinulle vastataan heti kun henkilökuntaa on taas paikalla.
- Milloin asiakaspalvelu on paikalla keskuksessa?
-
Jokaisen keskuksen asiakaspalvelun aukioloajat löydät keskuskohtaisilta sivuilta ylävalikosta. Asiakaspalvelu on paikalla ”cafe & shop” -aukioloaikoina.
- Miten voin varata pidemmän pelivuoron kuin puoli tuntia?
-
Matchi-sovelluksessa kenttää valitessa voit pidentää varausta puolen tunnin välein aina kahteen tuntiin saakka kohdasta ”pidennä varausta”. Mikäli kyseisen kentän kohdalla MATCHi ei näytä tuota painiketta, kenttä ei ole vapaana pidempää aikaa kuin puoli tuntia. Jos taas olet varaamassa vuoroa käyttäen MATCHia selaimen kautta, vuoron keston pidentäminen onnistuu muokkaamalla varauksen kestoa ”vahvista”-ikkunassa.
- Miten voin varata vakiovuoron?
-
Laita sähköpostia omaan keskukseesi, ja sisällytä viestiin toiveesi vakiovuoron ajankohdasta. Keskukselta vastataan ja kerrotaan, onko vakiovuoro vapaana.